Щоб почати врегулювання ситуації, нам знадобиться Ваша письмова заява про настання страхового випадку. Це передбачено та прописано у Вашому Договорі страхування.
Для подачі заяви потрібно просто вибрати найбільш зручний для Вас варіант.
Ви можете подати заяву на виплату у такі способи:
при особистому відвідуванні найближчого до Вас офісу ,
листом — на адресу Дирекції з виплат, або на адресу відповідного офісу у Вашому регіоні.
Важливо: Це має бути паперовий лист з Вашою особистим підписом. Також ми рекомендуємо відправляти лист з повідомленням — це надійніше. Адреси регіональних офісів Ви можете дізнатися тут.
Ми завжди рекомендуємо прийти до нас в офіс особисто. Щоб це було зручно, Ви можете запланувати візит до нас!
Наступний етап нашої взаємодії — це оформлення документів на виплату.