Страховий випадок: що робити?

Ваш перший та головний крок — зателефонувати до Нас!страховий випадок
Для власникiв полiсiв добровiльного медичного страхування:

Телефонуйте за номером, вказаним на Вашiй Клiєнтської картцi.

Про все iнше подбають черговi лiкарi нашого цiлодобового медичного Контакт-Центру. Вони допоможуть Вам:

зорiєнтуватися в ситуацiї та, при необхiдностi, вжити невiдкладних заходiв,

викликати швидку медичну допомогу,

записатися на прийом до потрiбного лiкаря.
Для власникiв полiсiв страхування медичних та екстрених витрат за кордоном:

Телефонуйте за номером, вказаним у Вашому Договорi страхування медичних витрат.

Оператор iнформацiйного Центру надасть Вам всю необхiдну iнформацiю та допоможе зорiєнтуватися у ситуацiї.

При необхiдностi оператор допоможе Вам:

викликати невiдкладну медичну допомогу,

викликати представникiв компетентних органiв — ДАI МВС, МНС, пожежної iнспекцiї,

викликати евакуатор.

Важливо: З вересня 2011 року в Україні всi власники полiсiв ОСЦВ — «автоцивiлки» — можуть скористатися спрощеною формою реєстрацiї ДТП — Європротокол.

Якщо Ви вирiшили використовувати Європротокол, ми рекомендуємо Вам:

уважно вивчити умови його застосування,

обов’язково подзвонити нам в iнформацiйний Центр — до того, як приступати до його заповнення.
Ваш наступний крок — подання заяви про страхову подiю.