Львів’янин мріє взяти участь у змаганнях Dakar на своєму не простому Daewoo Lanos

Він 10 років за кермом свого вірного DAEWOO Lanos 2007 року, він подолав на ньому тисячі кілометрів гір, бездоріжжя, снігу, трясовиння і недоступних для автомобіля місць, він витягував застряглі позашляховики і підкорив гірські вершини. Він – учасник змагань з подолання бездоріжжя Володимир Єрмоченко, батько трьох дітей, що працює фрілансером та страховим агентом. Мріє про DAKAR

З моїм автомобілем DAEWOO Lanos 2007 року випуску склалися дуже тісні стосунки. Я на ньому колись працював аварійним комісаром і коли я з цієї роботи пішов, мені вдалося його викупити. Я знав цю машину добре, на ній я вже тоді починав трошки по Карпатах їздити. І мені почало подобатися, машиною, що не призначена для бездоріжжя долати важкі відрізки дороги, де навіть Ниві буде важко їздити.Ось так закрутилося. Познайомився з львівським клубом «4 х 4», де мене підівчили, додали інформації, побував на змаганнях, подивився.

Починалося з малого – поставив більші колеса, більші пружини, проставки щоб збільшити кліренс, щоб машина змогла трішки далі їхати. Потім задумався про лебідку :) А потім навіть про шноркель, коли ледво не загубив двигун гідроударом. З лебідкою, в певних умовах, мені не рівняються стокові Ниви. Адже де нива сидить і не їде, я себе спокійно перетяну. Та навіть якщо не враховувати лебідку, штатна нива має кліренс 210 мм. у мого ж Українського позашляховика кліренс 230 мм. це вже дає змогу долити вищі перешкоди.

 

В моїй практиці є евакуація MITSUBISHI Pajero, що сидів на мостах, 4 колеса в повітрі, хоть бери і знімай, але лебідка до дерева через блок легко впорались з задачою. Також евакуйовував JEEP Grand Cherokee та декілька Нив, а за інші моноприводи, то я навіть не говорю (сміється)

 

В майбутньому планую допрацювати автомобіль, збільшити потужність двигуна, поставити гуму для бездоріжжя, удосконалити конструкцію підвіски та знайти спонсора для поїздки на щорічні змагання DAKAR але якщо не вийде, то першим ділом поїду своїм позашляховим Ланосом у Норвегію! Всім Дякую за увагу :)

 


DAEWOO Lanos 1.5 дивує своєю прохідністю в любительських трофі-рейдах

Хочемо вам розповісти про нашу нову рубрику «Легендарний DAEWOO Lanos»

daewoo lanos off road FWD

Ланос 1.5 Off Road FWD

В ній ми будимо писати про наш Український автомобіль ДЕУ Ланос та його надзвичайні можливості. Почнемо з Ланоса який готувався та готується до бездоріжжя! Отже у Львові вже більше року катається собі по бездоріжжю майже самий простий моно привід, наш ДЕУ, народний автомобіль Ланос. Для прохвдності автомобіля, власник авто збільшив кліренс до 230 мм. поставив лебідку на 3.5 тонни та шноркель для долання річок! Це мала частина переробок, більше ви можете прочитати в його бортовому журналі Ланос Позашляховик

Це безперечно єдиний в свому роді моно привід України з таким позашляховим видом тюнінга.  Не будемо довго описувати автомобіль, краще самі переконайтесь та підписуйтесь на його канал You Tube Off Road FWD

До вашої уваги нове відео з каналу Найди Бабло на своем АВТО # 1 Daewoo Pajero Jeep

 

Ми будемо і надалі публікувати новини про Daewoo Lanos та про бездоріжжя!


QR код

Автоцивілка отримає новий рівень захисту QR-код

Рубрики :Статті

Президія МТСБУ вирішила ввести в обіг новий поліс автоцивільної відповідальності, який буде містити спеціальний елемент захисту від підробок — QR-код.

Які завдання вирішує проект Проект «Поліс-онлайн»?

– Забезпечити максимально можливий відсоток випуску полісів з використанням системи «електронний поліс», в рамках чинного законодавства
– Зменшити рівень страхового шахрайства, пов’язаного з використанням і обігом бланків полісів ОСАЦВ
– Забезпечити своєчасну реєстрацію полісів в ЦБД МТСБУ і зменшити терміни внесення інформації в систему
– Провести повноцінне тестування системи «Електронний поліс», і забезпечення підготовки ІТ-систем і процесів страховиків до повноцінного впровадження електронного полісу.

Запуск нового проекту заплановано на четвертий квартал 2016 року, заявили в МТСБУ.

Як повідомляв Форіншурер, внаслідок обігу фальшивих і фальсифікованих полісів ОСАГОринок втрачає від 180 до 200 млн. Грн. щорічно, а ринок «Зеленої карти» – близько 50 млн. грн., що становить 9-10% від загального обсягу.

В результаті ринок має кілька сотень тисяч ошуканих автовласників. Якщо вони потрапляють в ДТП з таким полісом, то залишаються один на один з проблемами виплат постраждалій стороні.

До тих пір, поки електронний поліс не став повсякденною практикою, МТСБУ посилить боротьбу з шахраями і контроль за роботою страховиків-членів Бюро. Зараз Моторним Бюро проводиться робота з удосконалення захисту бланка поліса, в результаті якої стане практично неможливим масове тиражування і друк фальшивок.

Радикальним вирішенням проблеми фальшивих і фальсифікованих полісів буде повноцінне впровадження системи електронного полісу, вважає Генеральний директор МТСБУ Володимир Шевченко. Але поки йде робота над новим законом «Про ОСАЦВ», який створить юридичну базу для цього, МТСБУ використовує всі ті можливості, які дають сучасні технології для боротьби зі страховим шахрайством.

Скоро на кожен бланк ОСАЦВ буде наноситися QR-код, який буде містити посилання на сторінку інтернет-порталу МТСБУ, на якій реалізована функція перевірки кожного конкретного бланка поліса за його серією та номером. Страхувальник, розташовуючи смартфоном з камерою і програмою, може вважати код і по посиланню перевірити інформацію – чи відповідає номер поліса на бланку, який тримає в руках, тому, що записано в Базі МТСБУ. | Форіншурер


зелена карта

Чому дорожчає «Зелена карта»

Рубрики :Статті

Перетинаючи кордон, автолюбителі зобов’язані придбати поліс «Зелена карта» — особливий вид страхування, який рятує українців, винних у ДТП від оплати збитку постраждалим іноземцям.

За минулий рік кількість бажаючих придбати такий поліс зросла приблизно на 8,7% в порівнянні з аналогічним показником 2014 року.

При цьому ліміт виплат для кожної країни встановлюється окремо. Так, наприклад, в Польщі і Румунії він становить 1,5 млн. Євро, а в Австрії вже 5 млн.

Однак з приходом 2016 року на водіїв чекає неприємний сюрприз — «Зелена карта» буде кілька раз дорожчати. В першу чергу це пов’язано з заміною зразка бланка, який тепер має посилений захист проти шахраїв.

 

Зелена ката

 

Крім того, на цінову політику «Зеленої карти» вплинув і стрибок євро, до якого зазвичай прив’язується вартість поліса.

Так, «Зелена карта» на 15 діб обійдеться власникам:

 

автобусів — 2 713 грн;
вантажівок — 1 703 грн;
легкових авто — 722 грн;
мотоцикла — 288 грн;
причепів — 249 грн.

Як показує практика, виплати по «Зеленій карті» постійно збільшуються, однак ситуація може докорінно змінитися. Все залежить від кількості нещасних випадків, величини збитку і платоспроможності обраної компанії. Однак в будь-якому випадку ризикувати і нехтувати покупкою «Зеленої карти» безумовно не варто.


поліс

Як перевірити чи Ваш поліс автоцивілки дійсний

Рубрики :Статті

Ваш поліс не дійсний, як перевірити чинність та не бути ошуканому шахрайом…

У минулому 2015 році страхові компанії визнали втраченими 111 600 тисяч Бланків автоцивілки, що становить 1,63% від загального числа укладених страхових договорів. (Офіційні дані по втратах СК і їх агентами).

Ще 345 700 тисяч Бланків або 5% були зіпсовані. За підсумками 2014 року цифри становили 0,75% та 5% відповідно, повідомив генеральний директор МТСБУ Володимир Шевченко.

І якщо зіпсовані бланки були утилізовані за дотриманням всіх правил (в присутності представника страховика та МТСБУ, зі складанням відповідних актів), то шлях загублених полісів відстежити неможливо. Частина з них, теоретично, може йти на «чорний» ринок, збільшуючи частку проблемних полісів.

Кількість фальшивих бланків виросла. Цим бізнесом зацікавилися злочинні угруповання. Якщо раніше бланки підробляли кустарним методом, роздруковуючи на принтері, то тепер їх віддруковують в друкарні багатотисячними партіями. Такі бланки поширюються по агентських мережах, їх навіть продають в інтернеті.

Відрізнити такий поліс від справжнього неспеціалісту украй складно. Перед укладенням договору слід перевірити на сайті МТСБУ чи внесений агент, який укладає договір ОСЦПВ в Реєстрі агентів. Там також можна ознайомитись з зразком бланка Автоцивілки www.mtsbu.ua


автоястоянка vs КАСКО

Платна автостоянка VS КАСКО

Рубрики :Статті

Вітаю всіх читачів мого сайту. Часто клієнти одним з аргументів на користь відмови від оформлення договору КАСКО на свій автомобіль називають той факт що їх машина стоїть на стоянці, що охороняється. Я вирішив розібратися чи дійсно цей факт захищає автомобілістів від основних ризиків і так вигідний для їхнього гаманця.
Стоянка мій захист і опора, там моя машина в цілковитій безпеці…

 
Якщо розібратися з юридичної точки зору автомобіль, що знаходиться на стоянці захищений тільки від самих елементарних ризиків — від зливу бензину і злодійства дрібних деталей кузова.
Насправді в 95% випадків автостоянки в Україні є просто «платні» місця парковки. Мало хто видає чек про оплату своїх послуг і підписують з господарем автомобіля повноцінний договір де прописана відповідальність господаря парковки.
У моїй практиці були випадки коли автомобіль викрадають з автостоянки і навіть міліція не могла пред’явити нічого господареві. Сподіватися на сторожа, як правило, не зовсім здорового літньої людини, що працює там за копійки безглуздо.

Вартість КАСКО VS Вартість Автостоянки

Вартість платних автостоянок в Україні коливається від 7 до 20 грн. Залежно від міста.
Приблизно в рік на стоянку власник витрачає від 2 400,00 до 5 470,00 грн.

Це при тому, що автомобіль там стоїть зазвичай тільки вночі тобто приблизно 8 годин.

На відміну від платної автостоянки, КАСКО захищає автомобіль від ВСІХ ризиків — 24 години на добу.

Неважко порахувати, що для автомобіля вартість якого 100 000,00 грн., Каско буде коштувати приблизно 2 500,00 — 5 000,00 грн, в залежності від обраних умов.

Як ви помітили вартість КАСКО цілком можна порівняти з вартістю стоянки, а для автомобілів, які коштують дешевше 100 000,00 грн. — Навіть дешевше!

Для прикладу ось що трапилось на одній Українській платній автостоянці…

авто КАСКО


яценюк медстрахування

В Україні в 2016 році потрібно ввести медстрахування всіх громадян — прем’єр

Рубрики :Новини

Прем’єр зазначив, що треба ввести мінімальний гарантований державою рівень безкоштовних медпослуг, а всі інші послуги повинні фінансуватися за рахунок державного медичного страхового фонду.

Прем’єр-міністр України Арсеній Яценюк наполягає, що в цьому році необхідно ввести медичне страхування всіх громадян.

Про це він заявив в програмі «10 хвилин з прем’єр-міністром», розповідаючи про план дій уряду на поточний рік, повідомили в Департаменті інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабміну.

За словами прем’єра, у сфері реформування системи охорони здоров’я в цьому році необхідно ввести мінімальний гарантований державою рівень безкоштовних медичних послуг, а всі інші послуги повинні фінансуватися за рахунок державного медичного страхового фонду, в якому повинен бути застрахований кожен громадянин країни.

Раніше народний депутат від фракції партії «Блок Петра Порошенка» Ірина Фриз зазначала, що необхідно ввести обов’язкову умову для проходження служби за контрактом в Збройних силах України — медичну страховку. | strahovla.lviv.ua


КАСКО викрадення

Пора задуматися про КАСКО. Кількість автоугонів зростає загрозливими темпами

Рубрики :Статті

Кількість викрадень автомобілів зростає загрозливими темпами. Буквально щодня в соцмережах з’являються повідомлення про розшук викрадених авто.

Викрадають вже не тільки вночі, але і вдень, з жвавих вулиць, зі стоянок супермаркетів, з охоронюваних парковок і з дворів.

У 90-ті роки водіям доводилося ховати магнітолу і забирати додому двірники, так як вкрасти могли навіть їх. Останнім часом викрадачі змінили свої переваги. Крім замовних крадіжок машин дорогих марок, зловмисники переключилися також на викрадення автомобілів «середнього класу», причому не нових. Такі машини стають донорами запчастин, які відчутно подорожчали. Тим більше що власники недорогих автомобілів, як правило, не встановлюють складних охоронних комплексів.

Офіційна статистика ГУ Національної поліції Києва поки запізнюється. За останні 2 роки кількість викрадень зросла в 4 рази. І це дані на кінець 2015 року.

Страхові компанії підвели підсумки 2015 року та оцінили збитковість страхування по КАСКО по окремих марках. Підсумки — невтішні. Деякі страховики зафіксували зростання числа викрадень авто в 10 разів і змушені вносити елітні авто в стоп-лист на страхування.

проблемні авто

У 2013 році за фактом незаконних заволодінь розпочато 555 кримінальних проваджень, з них розкрито 186. У 2014 році викрали 1662 автомобіля, 138 розкрили. У 2015 році викрали вже 1957 авто, розкрили 238 незаконних заволодінь. За січень 2016 року викрали 145 автомобілів, розкрили — 12. Але січень був ще спокійним місяцем через свята. Критичне зростання автоугонів почалося з лютого 2016 року.

динаміка викрадень

Викрадали автомобілі будь-яких марок, років випуску і технічним станом. У відомих людей і звичайних громадян. Працює кілька банд. Вони добре оснащені і заздалегідь вистежують «жертву». На озброєнні у них код-грабери, які легко перехоплюють код, який надсилав брелоком сигналізації, а далі вже справа не хитра.

Більшість сучасних охоронних систем просто безсилі перед добре оснащеними викрадачами. Допомагає лише хитрість автовласника або старі і перевірені дідівські способи.

Як показує статистика, якщо зловмисник не зміг впоратися з охоронною системою автомобіля за 15 хвилин, то він свою затію просто кине.

Всі сценарії потрапляння всередину авто, а також викрадення транспортного засобу, передбачити, звичайно ж, неможливо, проте 99% з них відбуваються по вже давно відомим і відпрацьованими схемами. Таким чином, заздалегідь знаючи більшість схем, якими користуються викрадачі, у автомобіліста є всі шанси вберегти свій автомобіль від крадіжки.

Не забуваємо, що поліс КАСКО не покриє всі витрати на новий аналогічний автомобіль після викрадення (буде покрито 90-95% страхової суми, враховуючи франшизу по викраденню 5-10%). | strahovka.lviv.ua


фальшиві бланки

Автомобілістам росії доведеться замінити всі поліси ОСАЦВ з 1 липня 2016 року

Рубрики :Новини

З 1 липня поточного року російські автомобілісти повинні замінити всі поліси ОСАЦВ. Про це повідомляється в прес-релізі, що надійшов в «Газету.Ru».
«Планується повністю оновити бланки ОСАЦВ, істотно посиливши ступінь їх захисту. До 1 липня 2016 року в один момент всі бланки будуть замінені », — йдеться в повідомленні.
Як пояснили в прес-службі, заміна робиться в рамках боротьби з фальшивими бланками ОСАЦВ, число яких в Росії зростає. 

В Україні такі зміни поки не плануються, але ми вже для Вас маєм рекомендації Як не купити фальшивий поліс ОСАЦВ і не стати жертвою шахраїв?


Пряме врегулювання в Україні

Ліміти по ОСАЦВ в Україні будуть приведені до стандартів ЄС

Рубрики :Новини

Ліміти по ОСАГО в Україні будуть приведені до стандартів ЄС — 1 млн. Євро по майну і 5 млн. Євро по життю і здоров’ю

ліміти по ОСАЦВ

Сьогодні в Україні діє ліміт по ОСАЦВ за збиток, нанесений одному потерпілому по майну в розмірі 50 тис. Грн., За шкоду, завдану життю і здоров’ю — 100 тис. Грн.

Востаннє ліміти по ОСАГО переглядалися в 2010 році. Тоді ці суми були еквівалентні $ 5,8 тис., Сьогодні — це $ 2 тис. І $ 4 тис. Відповідно.

Нацкомфінпослуг, з ініціативи страховиків, в липні 2015 року затвердила дворазове підвищення лімітів ОСАГО — 100 тис. Грн. за майновим збитком і 200 тис. грн. по збитку, заподіяному життю і здоров’ю. Але узгодження цього рішення в Державній регуляторної службі затягнулося. У МТСБУ наполягало на нових розмірах страхових сум і розраховувало, що договори ОСАЦВ з урахуванням нових лімітів укладатимуться вже з лютого-березня 2016 року.

27 листопада в Верховній Раді України був зареєстрований законопроект №3551 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів», яким пропонується встановити нові ліміти по ОСАГО з урахуванням імплементації Директиви ЄС +2009 / 103 / EC.

Згідно зареєстрованого законопроекту, розмір страхової суми за шкоду, заподіяну майну потерпілих, буде становити еквівалент 1 млн. Євро, а по життю і здоров’ю — 5 млн. Євро за курсом НБУ, який встановлений на дату проведення виплати по одному страховому випадку, незалежно від кількості постраждалих.

Підвищення лімітів буде щорічним і страхові суми будуть переглядатися Нацкомфінпослуг відповідно до міжнародних зобов’язань України.

Програма імплементації Директиви ЄС 2009/103 / EC увазі приведення лімітів по ОСАГО у відповідність з Європейськими нормами протягом 8 років.

Сьогодні в країнах ЄС ліміти з виплат за шкоду, заподіяну життю і здоров’ю, складають 5600000. Євро і за майновий збиток — не менше 1120000. Євро.

Згідно статистики МТСБУ, за останній рік кількість збитків понад 50 тис. Грн. в загальному числі ДТП склало 16%. Однак, поки ще більшість збитків (91%) не перевищує 25,5 тис. Грн.

Що стосується розміру лімітів по європротоколу, то Нацкомфінпослуг з 1 лютого 2016 роки збільшить в 2 рази максимальні виплати у разі оформлення ДТП з використанням європротоколу — з 25 тис. Грн. до 50 тис. грн.

Згідно проекту Регулятора, подвоєння розміру виплати при використанні європротоколу істотно збільшить частку страхових випадків, оформлених без виклику представників поліції або МВС України. У свою чергу, це дозволить патрульній службі сконцентруватися на більш важливих службових обов’язках, а також зменшить навантаження на судову систему.


Калькулятор Автоцивілки

Розрахунок вартості поліса ОСЦВ
Отримайте Безкоштовну ДОСТАВКУ Оформіть замовлення через сайт.
Оберіть тип транспортного засобу
Оберіть місто реєстрації транспортного засобу
Власник транспортного засобу
Водійський стаж осіб, допущенних до керування транспортним засобом
Строк дії договору
Рік випуску
Ви пільговик ? (Пенсіонер, Інвалід, і.т.д.)